marți, 22 septembrie 2009

Inceput de septembrie


imi place la nebunie acest inceput de toama... totul mi se pare foarte imprevizibil..
am trait multe stari in acest septembrie... am fost emotionata la 15 septembrie cand vedem copiii cum mergeu pentru prima data la scoala,  apoi, cand am dat prima restanta din viata mea, (la care inca nu stiu nota). s-au intamplat multe, multe. Am trait un miliard de stari sufletesti care nici macar nu-mi erau  destinate si le-am trait la puterea 2009. A FOT TRIST DAR S-A TERMINAT CUM NU SE POATE MAI FRUMOS...
 Tot ce sper este ca singura parte negativa a acestei "septembrii" sa nu fie chiar atat de rea, si sa existe o parte  buna a lucrurilor , pe care chiar daca nu o gasesc acum,  sa mi se arate candva.

Un comentariu:

  1. Aveam un coment atat de elaborat si frumos cred eu, dar m-am trezit in dimineata asta si... sunt fericit pentru ca "A FOST TRIST DAR S-A TERMINAT CUM NU SE POATE MAI FRUMOS". Si da poate ca am trait totul la puteea 2009 dar la mine poate ca a fost si X infinit am simtit ca joc intr-un film in care eu eram scenaristul, actorul principal, cameramanul,tipul de la efectele speciale si nu vrei sa sti cate "efecte speciale" am simtit. Dar in final am realizat ca toata lumea a simtit filmul meu :)

    RăspundețiȘtergere