duminică, 18 octombrie 2009

fluturi

- aaaaa si inainte sa pleci, cheama-ti te rog fluturii ca mi-au ros destul stomacul... ii zise ea.
- de ce-as face asta doar n-au plecat de la mine de bine ce le era. stii tu draga? orice fluturi au stomacul lor. E unul singur si e doar pentru ei. nu se pot amesteca fluturii si cu stomacele  asa la intamplare. Daca vrei eu ii chem dar pana maine or sa moara pt ca  stomacul meu este doar pentru fluturii mei, ai tai nu ar supravietui la mine.  As fi otravitor.... dar ii iau daca vrei. Oricum se spune ca fluturii traiesc doar o zi... Ceea ce nu stii tu este ca  aceasta specie poate trai la infinit daca sunt primiti in stomacul care trebuie. Ia  spune-mi iubit-o acum mai vrei sa-i iau?
- cred ca nu.... pana la urma imi place aceata dulce  durere... iti multumesc iubitule ca le-ai permis sa vina la mine...

3 comentarii: